peNgiKUt sEtiA

Tuesday, June 15, 2010

di tengah tengah malam yang kelam

tadi aku baru jer lpas blogwalking bloh kwan aku..mira.perghh!!woww!!da maju kwan aku skarang neyh.follower dah berpuluh-puluh.siap pasang nuff nang lagi.good job fren!!keep it up..;)

then aku terpikir.ape sebenarnya motif aku buat blog neyh?saje suke suke?atau saje nak isi masa lapang atau pon tangan dah rase gatal nak menulis.tapi kalau tangan dah gatal nak menulis,kenapa ak selalu kering idea?nampaknya kiniginan nak menullis tue tak seiring dengan idea yang x sudah2 kering..ngee..

6 comments:

  1. yehh dh boleh komen akhrnye kat blog nie..

    ReplyDelete
  2. hehe..berjaya jgak akhrnye..=)

    ReplyDelete
  3. yay! da bole comment..hihik..:D

    ReplyDelete
  4. hehe..cik tiram pon nk jgak??

    ReplyDelete
  5. aku pun xde motif gak..hahaha..
    rase hepi tibew2 tgok blog ni idup..
    sob sob sob..terharu~~~~!!!!

    ReplyDelete
  6. ding dong : aduh2..terharu beta mndengarnya..haha

    ReplyDelete