peNgiKUt sEtiA

Sunday, April 11, 2010

sabar...

petang yang tak brape nak mendung.tak brape nak panas.tapi hati aku yang panas.tengah dok belek belek nota untuk exam esok, rasa sakit hati tiba tiba datang menjengah. wrong timing betol. tengah study neh. cari lah masa sesuai sket nak kacau mood neh.

kenape hati aku panas? biasalah, kalau dah ade orang yang memanaskan, panas lah hati ni. aku dah try nak sabar ngan benda benda ni tapi agknya x berjaya lagi kot. take time juga benda ni sebenarnya.

benda ape? rase nye x payah tulis lah kot. t ade stalker aku yang setia baca entry-entry aku ni then akan tanya aku sampai ke akar umbi. dan pasti aku akan memalaskan diri nak jawab soalan tue. biar lah aku seorang je yang tau.

cerita pasal panas hati tadi, i think i have to do something about that. either i just hold it or let it go. let time decide it. the best thing i should do now is don't let the eager overcontrolled me..

No comments:

Post a Comment