peNgiKUt sEtiA

Saturday, April 3, 2010

obsessing..:D

lately, i don't know why but i feel i am enjoying rossa's songs..hehe bukan x pernah dengar lagu dia tapi maybe dulu sekadar mendengar jer kot.tak pernah kisah pasal lirik lagu tu..hoho..macam mane tuu?

lepas my phone was broke down and my roomate's phone can't detecting my memory card,gosh!!what's going on with that suck M.C?? lantak dia lah..tanpa segan dan silunya aku meminjam mp4 dhiya.since dhiya pown x guna,baek aku guna..haha.in that mp4,there were a lot of indie songs..i'm repeating..A LOT!!.FYI,dhiya neyh memang die-hard-fan indie groups.
Hujan,Couple,The Times,etc...

nak dijadikan cerita,inspite of that indie songs, ada juga lagu-lagu rossa neyh.aku pon layan lah n suddenly i was like fell in love with her songs..OMG!!i am very outdated,kan sebab lagu lagu rossa yang ada dalam mp4 tue bukan lah lagu baru tapi lagu lama..terlalu cinta,aku bukan untukmu n....n....entah,aku pon dah lupa..ngee~~

i tried to copy down the lyrics.terlalu cinta..check this lyrics..

jangan dekat atau jangan datang kepada ku lagi
aku terseksa kerana tak memilikimu
ku coba jalani hari dengan pengganti dirimu
tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

mengapa semua ini terjadi kepadaku
Tuhan maafkan diri ini
yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
namun apakah daya ini
bila ternyata sesungguhnya ak terlalu cinta dia

best kan lirik neyh..have very deep meaning BUT this lyrics got NOTHING to do with me,ok..t korang ingat situasi aku macam lirik lagu neyh plak..=)


No comments:

Post a Comment